PRIMER EXPERIMENT ÀUDIOVISUAL…

L’alumnat de CS comença a treballar amb el Movie Maker… aquí teniu la mostra dels seus primers vídeos a partir de fotografies que han capturat amb una càmera digital.

VÍDEOS de la classe dels “Bebés Raperos”  (2n curs de Cicle Superior):

Anuncis

19 responses to “PRIMER EXPERIMENT ÀUDIOVISUAL…

  1. maria lopez lopez

    Els videos de sisè m’han semblat molt bonics i molt fantàstics!

  2. es mol xulu el video!

  3. M’han agradat molt els vídeos de sisè.

  4. victor ferrer bofill

    quanta neu

  5. Són molt bonics el vídeos de cicle superior! Són molt interessants!

  6. Són molt divertits!

  7. Us felicito bebes raperos de sisè
    sou els millors!!!!!!!!!!

  8. M’han agradat molt! Moltes felicitacions! Molt xulos els vídeos! Sou uns grans artistes! Us felicito. M’ls he mirat un per un i molt bé!

  9. joan molina sanchez

    Mola la música de la Maite.

  10. M’agraden, sobretot la música!

  11. Que xulos els vídeos.

  12. M’agrada molt la música!!!! Enhorabona!!!

  13. M’ha agradat molt la teva cançó Joan

  14. Són molt xulos tots, n’hi ha que més que altres perè tots son guapíssims de debò!

  15. Tots els vídeos són molt originals i la música és molt marxosa i les fotos són molt creatives!

Deixa un comentari

